Saturday, October 8, 2011

Jam Tangan Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi Watch

jam tangan Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi

Selamat datang di amazonindonesia, sebuah blog yang berisikan tentang barang-barang amazon.com yang bisa dikirim ke Indonesia, selain itu juga ada beberapa tips dalam berbelanja di amazon.com khusus bagi buyer yang berasal dari Indonesia. Semoga blog ini bisa bermanfaat buat anda yang ingin berbelanja dari amazon.com.

Dalam kesempatan kali ini saya akan memposting tentang Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi Watch


Untuk lebih lengkapnya silahkan klik link di atas, anda akan dibawa langsung ke amazon.com. Anda bisa liat spesifikasi lengkapnya di sana. Atau klik salah satu gambar di bawah ini.

jam tangan Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi

jam tangan Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi

jam tangan Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi

Spesifikasi umum :

  • Reliable Analog movement

  • Protective mineral crystal protects watch from scratches

  • Case diameter: 47 mm

  • Resin case; black dial
The simply designed Casio G-Shock Classic analog-digital watch for men offers shock resistance that's great for your most vigorous sporting activities as well as anti-magnetic properties. The durable round black watch case measures 47mm wide (1.85 inches), and it's matched to a comfortable black resin sports strap. Timekeeping features include a 1/100-second stopwatch with a 24-hour capacity and elapsed time mode, dual time for tracking a second time zone, daily alarm, and 12/24-hour formats. Other features include an Auto Calendar (pre-programmed until the year 2039), ±15-second accuracy per month, Afterglow backlighting, and water resistance to 200 meters (660 feet)--which will stand up to the rigors of recreational scuba diving.

Untuk spesifikasi Jam Tangan Casio Men's G100-1BV G-Shock Classic Ana-Digi Watch bisa dilihat tabel berikut


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More